dimecres, 7 d’abril del 2010

Últim dia a Boston... BOSTON-MUNICH-BCN

Al final m'he adormit. Fa un dia de sol esplèndid. Tanquem maletes altre cop i les baixem al hall. Anem a fer un brunch a South End. Escollim UNION. Local típic de la gent de Boston per anar a fer el brunch els diumenges al matí. Coincidim amb aquells que surten de missa. El local que des de fora no sembal molt xulo ens captiva per dins. La majoria de gent combina el brunch amb un cocktail. Torrades franceses amb mermelada, syrup i tiretes de bacon. Suc de taronja i cafè. En Jaume... ous, bacon, patates, pa de motlle... i no em deixo res oi? Boníssim. Passegem i fem un pastelet a una cafeteria pròxima. El barri molt xulo. Terrassetes, gent passejant, casetes molt makes, botiguetes i cafès amb encant... Molt net. Entrem A una botigueta de bambes. En Jaume es compra un segon parell de bambes per córrer i uns pantalons. Ara falta... que corri. jijiji. Bueno no, que de bon matí ha sortit a fer 10 km ;) Ha lligat amb els nois de la botigueta. Qui es pensaven que era jo? L'assistenta? Anem cap a Quincy Market. A l'altra punta de la ciutat. Buffff. Em faltava una coseta per la meva germana i ja la tinc!!! Annita si no et va bé... a mi si!!! jijiji!!!

6 de la tarda. Maletes. Cap a l'estació de busos per agafar la silver line cap a l'aeroport. Últimes vistes de Boston. Molt xulo per viure-hi. Aeroport. Facturem maletes. 27 kg. Controls. Embarquem. Cap a Munich. Sherlock Holmes. Algo pasa con los Morgan (o alguna cosa així). Dos canguros muy maduros. Molt riure. Munich-BCN. Últimes 2 horetes de viatge. Welcome BCN!!!