dilluns, 14 de gener del 2008

Viernes... FIESTA!!!

A pesar del meu baix estat anímic per tot el què escriure una tesis implica (sense beca i sense resultats del que seria el meu últim experiment)... vaig sortir de festa el divendres. Però tenia una excusa... era l'aniversari de la Mariana i si no hi anava em sembla que hauria de fer la tesis des del llit d'un hospital (jiji, és broma!!).

Lloc: Casa de Andalucia (Via laietana 59, 1r pis, Barcelona)
Hora: teòricament a les 10... a la pràctica crec que algú va dir que eren mes de les 11!
Personatges: Mariana i 40 amics més (uno más, uno menos eh!)
I després: Fiesta, baile, alcohol!!!!!!!!!!!!!!

Si la Mariana em passa alguna foto l'adjunto ok?

2 comentaris:

Litlemermaid ha dit...

De nada ratonelli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

bicha, ya te mande fotitos para que enseñes!!me faltaron sacar unas re linda de mis profes de tango bailando solos en la sala...estuvo barbaro..pero con lo embobada que estaba mirandolos no saqué fotos!!
besoteee
mari