dilluns, 24 de desembre del 2007

Detalls de Nadal al pis Casellas-Morató

Aviat formaran part de la decoració, ells i la cònsola!!!
Però m'agrada que vinguin al pis, fa més caliu!!!
Per quan la pròxima lliga?


Les meves primeres compres de nadal van ser per decorar el pis. Aquí van les fotos. No he pensat a tirar fotos al pessebre!!! Us explico perquè dic això, és que el pessebre el vaig comprar a Copenhaguen quan vaig estar-hi i resulta que els tres reis de l'orient són tots tres blanquets blanquets!! Però jo fins arribar aquí no ho vaig pas veure!!! Un té cara de borratxet total, l'altre de marejat... I la mare de Déu i Sant Josep no saps qui és qui!!! Res, si hi penso posaré foto quan pogui i sinó esteu convidats els que volgueu a venir a visitar-me!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Roser,

Com vas poder veure, vam tornar a a venir i el Chelsea va guanyar la Lliga!!

A banda d'això, espero que animis al teu home, en Jordi Romaña i cia. perquè es deixin de tan myspaces i altres històries, i en canvi, visitin i facin algun comentari al teu blog.

Felicitat pel blog.

xgil

Litlemermaid ha dit...

Gràcies Xevi!!! Ja els hi diré als pardillos akests però si no saben fer anar els mandos de la play (que perden sempre!)com ho faran per moure's per aki al blog!!! És broma!!! Espero veure comments teus sovint!!!
A10 maku!!!