dilluns, 9 de juliol del 2007

Turisme...

Un finde de lokos... Estic morta i som dilluns :(
He passat el cap de setmana amunt i avall, ensenyant Barcelona, Vic i Rupit a una companya sueca que tenim al laboratori per un meset i mig. Dissabte... Barcelona.... "this is the cathedral", "this is Las ramblas, la Boqueria,...." no se quants "this is" vaig dir però vam caminar moltíssim. Vam dinar a darrera la boqueria, al restaurant RA (molt recomenat) i a la tarda vam anar a fer una copeta a Gràcia, a la plaça de la Virreina. Amb la calor que feia anàvem de bar en bar... a la plaça reial una cola, a l'església de Santa Maria del Mar una copeta de vi i al passeig del born un gelat.... i així tot el dia. Al vespre vam anar amb en Jaume cap a Vic on teníem sopar amb en Ferri i en Sergi al Bohemi (recomenat si t'agrada l'all i oli!) i vam acabar al Veguer fent un gintònic.
Diumenge...
Matí de calor i festa major a Vic. Jo vaig anar a casa
a fer una visita a la family i en Jaume es va quedar a veure l'actuació dels castellers a la pça major: xiquets de vall, la colla vella de vilafranca i els sagals d'osona. A la tarda... l'Ann-Sophie va venir per visitar Rupit. Prèvia visita a la ciutat de Vic i de fer un granissat a la Xixo de la plaça major, vam anar cap a Rupit. Li va encantar i va marxar amb una col.lecció de formatges de cabra, pa d'olives i una sumaia!!! El meu estat final... morta, m'arrossegaré tota la setmana i el finde toca Summercase!!!
Aix, aix, aix. Necessito vacances!

Unknown ha dit...

uy uy uy Rousita..quina marxeta!!!sabes que hubiese encantado ir de paseito con ustedes!!no pudo ser..pero no faltara oportunidad!!che, este finde es el summer..pero creo que no ire..si te apetece salimos por barna y miles de cosas para hacer!!bueno, ya lo decidimos!besote animaossss
Mari

Litlemermaid ha dit...

Mari, yo si k voy al Summercase pero podemos kedar para salir igual por la tarde. Podemos ir a tomar algo o a comprarnos algo!!! Animate y apuntate al festival este!!!
Un besito guapetona y hasta mañana miércoles k hemos kedado para cafelito en uni!!!