dilluns, 16 de juliol del 2007

Sito i Mir

Ahir al vespre, amb les piles pràcticament esgotades del tot vam anar a sopar a la terrassa de casa el meu cosí Sito. Un piset molt mono, petitet però amb una terrassa i unes vistes xulíssimes!!! Feta aquesta intro...
Sito i Mir: Moltes gràcies per l'estona divertida que vam passar, el sopar, la companyia i les vistes pintoresques de Barcelona (Sagrada Família, Torre AGBA, Tibidabo, Montjuïc). Sito has de fer pagar per pujar a la terrassa!!! A la familia no eh!!!!
Mir gràcies pel conjunt sexy, sexy, de Phuket Mermaids. Em queda molt bé ;) (jijiji!). Es poden fer comandes???? Et desitjo bon viatge de retorn a Tailàndia i espero veure't aviat (aquí o allà). Petons de part dels de casa meva!!!

5 comentaris:

ex koala mir ha dit...

Gràcies a vosaltres per venir!

Si noia, quines vistes, eh !!!!! Ahir vam repetir soparet familiar allà :)

I tant que es poden fer comnades ... les vens a buscar a BKK, oi? :) Ja t' enviaré fotos dels estampats i tries.

Petoooons a la familiy! Fins Nadal

maria ha dit...

eps!!!!! atenció Miriam, no em facis comptetència! tu tens el mercat hai... i jo l'europeu, mmmm!
Roser... jo treballó per una marcade roba interior, ja sé q ue tot queda en familia, pèrò la meva la pots trobar a bcn i no cal agafar un avió! ;) Mir no t'enfadis, eh? igualment pot venir a veure't per relax.
Roser, encantada de veure't al piset del sito, vem estar com unes reines.

ex koala mir ha dit...

Quina cara Maria, i dius que no faci competència quan la fas de forma desleial !!!!

Roser !!!! Res res, tu cap a BKK a comprar calces, sostens, bikinis i demés.

Maria, tu també !!!! A veure si així no et venen només freaks .... JUA JUA JUA !!!!

Petons a les dues !!!

Litlemermaid ha dit...

A veure... negociem... jo us faig propaganda... jiji!!!
Maria... on puk trobar la teva col.lecció a Barna?
Mir... jo vindria igual sense la col.leccio Phuket Mermaid eh!!!

Ei va estar molt bé lo del soparet a casa el Sito... ho hem de repetir... kuan tornes Mir... que Nadal és molt lluny!!!

Vinga torno a treballar!!! Un petonàs a les dues!!!

ex koala mir ha dit...

Res de negociar amb una freak com la Maria que li agraden els VILLANCICOS !!!!! jajajaja

Si Roser, ho repetirem si portes el teu amic patxi (ai ai ai, espera, quants anys té ????) no vull semblar la Michael Jackon thai ara ...

Si no, que es porti els amics més grans de 32 ... (I Marai, no vull ni UN comentari, entesos !!!!!)

MUSUS !!!!