dijous, 21 de juny del 2007

M'he apuntat al GIMNÀS!!!!

Sí, ja ser, la última vegada que vaig estar apuntada al gimnàs no hi anava mai però pagava cada mes.... era un gimnàs d'aquests virtuals. De fet crec que el DIR ha ampliat instal.lacions gràcies a les meves mensualitats!!!
Però no, ara m'he apuntat al gimnàs de la Universitat amb tres companys més de la feina. La idea és anar-hi en algun moment lliure que tinguem durant el dia o bé a la tarda, allà a les 6.
Bé, a veure si aquest cop agafo el ritme i m'ho prenc en serio.

Apali!!!

Un dos, un dos, un dos... m'entreno mentalment!!!

4 comentaris:

ex koala mir ha dit...

Jo m´hi apunto quan torni de BCN .... jo hi aniré entre 7 i 9 del matí ....

Matada ??? JO !!!!!!!! :)

ANIMS PRIMI !!!! HO FAREM, HO ACONSEGUIREM !!!!

Et robo el dibuix, m´encaaaaaaaaanta !!! jijiji
MUAS

1, 2, 1, 2 ....

Litlemermaid ha dit...

Loka... ja veig k vas treient el cap pel blog!! jiji!!!
A les 7 del matí no ens trobarem pas al gimnàs eh... ni boja!!! Ets una matada total!!! Però fins k no vegi el carnet d'algun gim res de res!!!

Apali guapetona... fins ben aviat!


Ara he parlat amb el teu pare i te mare per l'Skype!!! Tinc uns tios super modelnos eh!!! ;)

ex koala mir ha dit...

Doncs clar que miro el teu blog !!! Per cert hauries de canviar el subtítol jijiji, que ja t' has casat !!!! :)

Quan tigui el carnet del gym te'l ensenyo, DONA DE POCA FE !!!!

MUUUUUUUUUUUAS. BON CAP DE SETMANA !!!!!!!

Anònim ha dit...

Dimarts 10 juliol:
1/20
Un dia de 20 possibles, molt millor que l'última vegada!!!

Vas MILLORANT!! Ànims, segueix així!